Uusi jäsenetu: Majoitu edullisesti retkeilymajoissa Suomessa ja ulkomailla

Rakennusliiton jäsenet voivat nyt käyttää hyväkseen Suomen Retkeilymajajärjestön jäsenedut. Järjestö tarjoaa SAK:laisten liittojen jäsenille kansainvälisen hostellikortin 12 eurolla (normaali hinta 17 euroa). Kortilla saa vähintään 10 prosentin alennuksen hostellimajoituksesta eri puolilla maailmaa. Kotimaassa edun saat näyttämällä Rakennusliiton jäsenkorttia. Etu on henkilökohtainen.

Kansainvälistä hostellikorttia voi käyttää lähes 4000 Hostelling International -hostellissa 90 maassa. Kortilla saa monia muitakin matkailuun liittyviä etuja, mm. alennuksia auton vuokraamisesta ja museoiden sisäänpääsymaksuista. Hostellikortti on voimassa vuoden ostohetkestä alkaen.

Alle 17-vuotiaille kansainvälisen hostellikortin jäsenetuhinta on 5 euroa (normaalisti 10 euroa). 4–16-vuotiaan lapsen kortti maksaa 2 euroa silloin, kun vanhemmat ostavat samanaikaisesti itselleen kortit. Myös ryhmille on olemassa oma hostellikorttinsa.

Ohjeet hostellikortin hankkimisesta löydät Suomen Retkeilymajajärjestön nettisivuilta.

Kansainvälisen hostellikortin edut